nedjelja, 18. rujna 2016.

ESSENCE VELVET STICK

Pozdrav svima! Danas sam vam odlučila napraviti recenziju jednog proizvoda za usne, a radi se o Essence velvet sticku.


Proizvod dolazi u boji ambalaže koja je ista boja samog ruža. Moj je u nijansi 02 peony star i to je predivna mauve boja.


Ruž je jako kremast i lagano klizi po usnama. Finiš nije potpuno mat već velvet što se i vidi po samom nazivu. Što se tiče dugotrajnosti, preživit će 3-4 sata sa jelom bez popravljanja što je za cijenu manju od 20 kn odlično.
Inače, malo čudno izgleda ruž jer sam se zanijela sa šiljenjem, inače nije takav :D




Jeste li vi isprobale ovaj ruž? Je li vam se svidio?


Do sljedećeg puta, Nikolina❤

Broj komentara: 12:

  1. Prekrasna nijansa, nisam ga probala ali zasigurno nakon ovog posta hocu.

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, sviđa mi se proizbod koji si predstavila.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam probala, samo je druga nijansa i onako , sviđa mi se, obzirom da se radi o Velvet proizvodu, okej je , koristim ga tu i tamo.
    Ova tvoja nijansa mi je prekrasna! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da odličan je! Hvala punopuno na komentaru, iznenadila si me❤

      Izbriši
  4. Nijansa ruza je predobra!Imas divan blog.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvarti:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Lijepa boja.Imam ovaj ruz samo u drugoj boji ali ovaj mi se mnogo svidja.
    Uclanila sam se u tvoj blog pa ako zelis uzvratu: http://olivandafashionvorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni su također super i olovke za usne Essence Longlasting Lipliner. A ova koju si recenzirala izgleda odlično i boja je prepredobra. :)

    http://worldofjustanidem.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši